Klauzula informacyjna – RODO w Szostek Nieruchomości

Informuję, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szostek Nieruchomości – Konrad Szostek z siedzibą w Częstochowie przy al. Kościuszki 2A, zwany dalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych: imię i nazwisko, adres zamieszkania, PESEL, data urodzenia, obywatelstwo, nr dowodu tożsamości, adres zamieszkania, adresy e-mail, telefony. Miejsce urodzenia, NIP, Adres głównego, miejsca wykonywania działalności.
Inspektorem danych osobowych u Administratora jest Konrad Szostek, tel. 575377029, e-mail: szostek@szostek-nieruchomosci.pl.

2.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w następujących celach:
a) podjęcia na Państwa żądanie wszelkich działań zmierzających do zawarcia umowy i wykonania umowy,
b) marketingu i promocji produktów oferowanych przez Administratora,
c) wypełniania wszelkich ciążących obowiązków prawnych w związku z podjętą współpracą, cel ten związany jest z obowiązkami prawnymi przechowania określonych dokumentów przez czas wskazany w przepisach prawa, np.:
• art. 74 ust. 2 pkt 1-8 Ustawy z 29.09.1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2017 r. poz. 1858);
• art. 86 §1 i 2 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. 1997 nr 137 poz. 926).
d) wykonanie norm ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu,
e) w celach archiwalnych (dowodowych) dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, co jest prawnie uzasadnionym interesem,
f) w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co jest prawnie uzasadnionym interesem.
g) w określonym celu na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w jednym lub większej ilości celów jeśli wyrazi Pan/Pani zgodę na wykorzystywanie swoich danych, treść tej zgody będzie określać w jakim konkretnie celu będą przetwarzane te dane.

3.
Dane przetwarzane są na podstawie udzielonej zgody.

4.
Pani/Pana dane mogą być udostępniane:
a) Podmiotom, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzania przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające). Będą to: firma świadcząca usługę księgowości dla Administratora, firma prowadząca obsługę systemu teleinformatycznego Administratora, doradca finansowy (jeśli zechce Pani/Pan pomocy przy uzyskaniu kredytu bankowego),
b) Organy władzy publicznej, w zakresie, w którym nie otrzymują danych w ramach konkretnego postępowania na podstawie prawa (w zależności od podstawy kompetencyjnej),
c) Zewnętrzni administratorzy danych (tzw. Równoległy Administrator, któremu dane są udostępniane, np. notariusze, inni pośrednicy współpracujący, radcy prawni i adwokaci, podmioty prowadzące działalność kurierską lub pocztową, podmioty nabywające wierzytelności - w razie niezapłacenia przez Panią/Pana faktur od Administratora w terminie),
d) osobom oferującym lub zainteresowanym ofertami Administratora (jeżeli będzie to wymagane do zawarcia transakcji między Panią/Panem, a oferującym lub zainteresowanym ofertą Administratora),

5.
Podanie danych jest dobrowolne, jest jednak niezbędne do zawarcia umowy, w przypadku niepodania danych niemożliwe jest zawarcie umowy,

6.
Posiada Pani/Pan prawo do:
a) żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
b) wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
c) przenoszenia danych,
d) wniesienia skargi do organu nadzorczego,
e) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.

7.
Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,

8.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w punkcie 2 celów przetwarzania, tj.:
a) w zakresie realizacji zawartej przez Panią/Pana z Administratora umowy, przez okres do czasu zakończenia jej realizacji, a po tym czasie:
• przez okres wymagany przez przepisy prawa, np. dla przechowywania określonej dokumentacji księgowej i określonych danych zgodnie z przepisami podatkowymi;
• przez okres wynikający z prawnie uzasadnionych interesów Administratora (tj. okres przedawnienia dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń),
b) w zakresie wewnętrznych celów administracyjnych, przez okres do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów Administratora;
c) w zakresie marketingu i promocji usług oferowanych przez Administratora – przez okres do wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych;
d) w zakresie wyrażonej zgody – do czasu jej wycofania.