Korzyści dla Klientów


Korzyści dla Sprzedających

  • stworzenie profesjonalnej oferty nieruchomości wraz z obszernym opisemsesją zdjęciową oraz planem pomieszczeń, a także możliwość wykonania wirtualnego spaceru,
  • przedstawienie oferty klientom Szostek Nieruchomości,
  • możliwość przedstawienia oferty klientom innych biur (współpraca z agencjami nieruchomości z całej Polski. Dzięki jednej podpisanej umowie z Szostek Nieruchomości, Państwa ofertę mogą zobaczyć klienci wszystkich pośredników w Polsce),
  • rozbudowana kampania marketingowa w Internecie na ponad 30 portalach, mediach społecznościowych tupu: Facebook, Instagram oraz opcjonalnie na YouTube, w gazetach, za pomocą banerów, folii przepuszczających światło, ulotek reklamowych, ogłoszeń w okolicy oferowanej nieruchomości,
  • doradztwo obejmujące analizę cen rynkowych oraz stworzenie strategii sprzedaży/wynajmu dla konkretnej nieruchomości,
  • weryfikacja powierzchni w przypadku mieszkań i lokali,
  • prezentacja nieruchomości (istnieje także możliwość samodzielnej prezentacji lokalu bez obecności sprzedającego/wynajmującego po przekazaniu kluczy),
  • przygotowanie transakcji: ustalenie jej warunków, organizacja umowy końcowej,
  • pomoc przy wydaniu (stworzenie protokołów z aktualnymi stanami liczników).

Korzyści dla Kupujących

  • każda nieruchomość jest starannie sprawdzana, wykonywane są oględziny na nieruchomości, pomiary powierzchni oraz plan, weryfikowany jest stan prawny przez sprawdzenie podstawy nabycia lub księgi wieczystej oraz fakt czy osoba sprzedająca/wynajmująca jest właścicielem lub czy posiada umocowanie do sprzedaży,
  • w razie chęci zakupu przestawiane są bezpieczne, skuteczne i wielokrotnie sprawdzone rozwiązania,
  • współpraca z najlepszymi doradcami kredytowymi, kancelariami prawnymi oraz profesjonalistami z innych branż zapewnia kupującym i najemcom dostęp do najwyższej jakości usług na najlepszych warunkach w szybkim czasie,
  • organizacja przedwstępnej oraz końcowej umowy sprzedaży lub umowy najmu,
  • dbałość o przedłożenie aktualnych dokumentów potwierdzających brak obciążeń w przypadku zakupu nieruchomości (zaświadczenie o braku zaległości w opłatach oraz braku zameldowanych osób),
  • pomoc przy odbiorze nieruchomości (stworzenie protokołów z aktualnymi stanami liczników).